Nowe ostrzeżenie dot. antykoncepcji hormonalnej

Źródło: Rynekaptek.pl
Z kraju leki antykoncepcja hormonalna depresja samobójstwo Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych Europejska Agencja Leków

URPL podaje, że podczas stosowania hormonalnych środków antykoncepcyjnych mogą wystąpić skłonności samobójcze, potencjalnie będące skutkiem depresji.

comment 1

Zobacz dalszy ciąg: Zaloguj się i przeczytaj pełną treść artykułu

Mam już konto, chcę przejść dalej.

chcę się zalogować

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się bezpłatnie i otrzymaj dostęp do:

  • niekomercyjnego biuletynu informacyjnego Goniec Medyczny. Trzy razy w tygodniu otrzymasz przegląd najbardziej interesujących informacji ze świata medycyny i farmacji,
  • pełnych tekstów artykułów z wybranych polskich i zagranicznych czasopism naukowych,
  • aktualnego kalendarza zjazdów, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń medycznych.

chcę założyć nowe konto

Przeczytaj także

więcej chevron_right
Witamina D3 a depresja

Witamina D3 a depresja

poll 555 comment 3

Czy zleca Pan(i) oznaczenie stężenia witaminy D3 w surowicy u pacjentów z objawami depresji?